Abonare Newsletter

Te rugăm să completezi câmpurile:

Prenume:
Te rugăm să îți scrii numele. Poate fi și poreclă sau cum ai dori să apari la noi.
E-mail:
Ne rugăm să completezi acest câmp!

Dacă nu bifezi căsuța, nu poți ajunge la următorul pas.
Dacă unu bifezi căsuța, nu poți merge mai departe.

În centrul atenției, logoul Fjällräven


și povestea din spatele acestuia

Friluftsmagasinet a fost printre primii parteneri Fjällräven. Deși și-a schimbat numele în Naturkompaniet, în continuare este cel mai mare distribuitor al produselor până în ziua de azi.



Åke Nordin obișnuia să intre în magazinul din Stockholm la o cafeluță și să discute despre ultimele inovații în domeniul Outdoor cu directorul acestuia Erland Westerberg. La un moment dat, Westerberg i-a spus că ar avea nevoie de un logo pentru firmă.

Funcțională și eternă

Vulpea arctică ghemuită care tage cu ochiul acum este pretutindeni. 95% dintre suedezi îl recunoaște și se poate identifica cu acest logo. Pentru designerul Kjell Olsson, autorul logoului, era doar o simplă sarcină de design din partea Friluftsmagasinet pentru catalogul de produse. Nici un moment nu s-a gândit că ar putea cere extra plată pentru un logo care a devenit întretimp atât de cunoscut.



De fapt designul logo-ului a reușit așa de bine, încât Åke nu a dorit să schimbe acesta. Dar după 50 ani, se poate considera că aducerea la zi ar fi de fapt o mică îmbunătățire.



Göran Söderström grafician și designer de seturi de caractere a fost rugat să dezvolte un set întreg de caractere în jurul logo-ului. În acest tip de fonturi sunt îmbinate liniile din logo în stil actual și moder.



Åke, când a fost întrebat, de ce nu a costat nimic logo-ul companiei sale, a răspuns simplu, că nu și-a permis în acel moment. Locuia într-o garsonieră cu familia, soția și copilul, și tot acolo fabrica rucsacuri și corturi în timpul liber. Așadr s-a bucurat că a putut rezolva acest logo pe gratis.

Vulpea arctică ghemuită care tage cu ochiul acum este pretutindeni. 95% dintre suedezi îl recunoaște și se poate identifica cu acest logo. Pentru designerul Kjell Olsson, autorul logoului, era doar o simplă sarcină de design din partea Friluftsmagasinet pentru catalogul de produse. Nici un moment nu s-a gândit că ar putea cere extra plată pentru un logo care a devenit întretimp atât de cunoscut.



De fapt designul logo-ului a reușit așa de bine, încât Åke nu a dorit să schimbe acesta. Dar după 50 ani, se poate considera că aducerea la zi ar fi de fapt o mică îmbunătățire.



Göran Söderström grafician și designer de seturi de caractere a fost rugat să dezvolte un set întreg de caractere în jurul logo-ului. În acest tip de fonturi sunt îmbinate liniile din logo în stil actual și moder.



Åke, când a fost întrebat, de ce nu a costat nimic logo-ul companiei sale, a răspuns simplu, că nu și-a permis în acel moment. Locuia într-o garsonieră cu familia, soția și copilul, și tot acolo fabrica rucsacuri și corturi în timpul liber. Așadr s-a bucurat că a putut rezolva acest logo pe gratis.

© 2019 - Mountex SRL în colaborare cu Mountex Kft. Toate drepturile rezervate. Pagină dezvoltată de H3 Informatikai Kft. Conținutul acestei pagini este proprietatea intelectuală a dezvoltatorilor și nu se poate utiliza nici în formă scrisă, nici online, fără acordul acestora.

RO / HU / SK