Coșul tău este gol.

Poți accesa produsele de pe site-ul nostru prin rubricile din meniul de sus, sau prin introducerea termenilor în căsuța de căutare.

Poți accesa produsele de pe site-ul nostru prin rubricile din meniul de sus, sau prin introducerea termenilor în căsuța de căutare.

Dacă nu știi ce produs să alegi, atunci poți consulta meniul sfaturi și recomandări sau ne poți contacta pe webshop@mountex.ro și îți vom răspunde îndată.

  • Produse
  • Cont
  • Newsletter
  • Coș
  • Info

Dreptul la renunțare sau schimb

Oferim garanția schimbului în 30 zile calendaristice de la preluarea coletului.

Dacă s-a plasat o comandă greșită sau din eroare, aceasta se poate anula înaintea expedierii cu un e-mail trimis la adresa webshop@mountex.ro, sau la careva din posibilitățile de contact afișate la meniul contact . Te rugăm să ne anunți din timp în această fază a procesării, dacă dorești să renunți.

Comanda expediată se poate anula la momentul preluării coletului de la curier, prin refuzul categoric al acestuia. În cazul în care mărimea / culoarea produsului nu este conform așteptărilor, îl poți returna și în urma exprimării dorinței tale îți vom schimba produsul.


Schimbarea produsului

În cazul în care produsul nu este conform cererii/așteptărilor, poți iniția schimbarea lui. Te rugăm să returnezi produsul nefolosit și cu ambalajele intacte.

În cazul schimbării produsului, te rugăm să menționezi în tabelul din capătul paginii numele produsului cerut, eventual codul, culorarea, mărimea sau alte caracteristici ce ți-ar fi importante. Listarea formularului de retur.

În cazul în care nu îți putem oferi produsul cerut la retur, te vom contacta pentru alegerea unui alt produs sau returnarea sumei achitate în contul menționat de tine. Te rugăm să înțelegi, că nu putem returna sume decât într-un cont, prin virament bancar.

Atenție!

  • Conform legislației privind comerțul electronic, vânzătorul este obligat să schimbe produsul doar în cazul în care se constată o neconformitate al produsului față de specificații. Schimbarea produselor pe mărimea potrivită este un serviciu oferit de noi.

Excepții de la schimb

Poți cere schimb pentru un produs, dacă produsul este nou, nepurtat, cu toate ambalajele, etichetele și accesoriile intacte.

  •  Atenție!!! Dreptul la schimbare nu se poate exercita în cazul produselor individuale de protecție! În această categorie intră echipamentele pentru alpinism, speologie, alpinism utilitar și pentru via ferrata! (hamuri, lonje, carabiniere, bucle, corzi, căști, amaraje, etc.) Returnarea acestor categorii de produse după o posibilă cădere de la înălțime care nu prezintă urme exterioare dar poate genera microfisuri sau slăbirea materialelor, pune în pericol viața noului client!
  • Nu se pot schimba produse aduse la comandă specială sau fabricate special pentru client
  • Produse care au un termen de expirare sau se pot deteriora în condiții de păstrare neconformă
  • Produse care sunt ambalate etanș și din motive igienice nu se pot ambala la loc în conformitate cu caracteristicile de fabrică
  • Produse de igienă personală și lenjerie intimă
  • Produse care prin natura lor nu se pot considera ”noi” după desfacerea ambalajului: de exemplu(dar nu numai) Soluții de întreținere încălțăminte, butelii de gaz sau alt tip de combustibil, produse cosmetice, prafuri și esențe de băuturi, mâncăruri deshidratate sau concentrate, etc.

Dreptul la denunțare unilaterală

Oferim ocazia denunțării unilaterale în termen de 30 zile calendaristice de la cumpărare.

Contractele la distanță în comerțul electronic sunt reglementate de Legea comertului electronic 365/2002 din România, pe teritoriul Ungariei de ordonanța 17/1999, în conformitate cu Directiva Europeană 1997/7/CE din 20 mai 1997 și  conform cărora am formulat următoarele aliniate:

Condițiile denunțării unilaterale:

  • Denunțarea unilaterală a contractului presupune returnarea produsului intact și nefolosit! Dreptul la denunțare unilaterală se poate exercita din momentul preluării mărfii, conform Ordonanței nr 130 din 31 august 2000 art. 4 alin 1 litera b.
    condiţiile şi modalităţile de exercitare a dreptului de denunţare unilaterală, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanţă, sub forma clauzei următoare: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului", redactată cu caractere îngroşate. În cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fără cerere de comandă din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;”
  • Dorința de a returna produsul sau eventuale reclamații se pot exprima prin e-mail sau telefonic, dar procedeul de retur se inițiază utilizând formularul special pentru aceasta.
  • În caz de schimb sau renunțare, rugăm clienții să returneze factura originală în vederea identificării mai ușoare a comenzii. Formularul pentru retur se poate descărca aici>.
  • În cazul renunțării la comandă, costurile returului vor fi suportate de client!.
  • Produsele returnate vor fi verificate minuțios și individual de către colaboratorii noștri.
  • În cazul denunțării unilaterale a contractului, vom returna contravaloarea achitată cu cardul sau ramburs în termen de 30 de zile calendaristice prin curierat sau în contul menționat de client.

Excepții de la denunțare unilaterală

Poți cere returul sumei pe un produs, dacă produsul este nou, nepurtat, cu toate ambalajele, etichetele și accesoriile intacte.

  •  Atenție!!! Dreptul la denunțare unilaterală nu se poate exercita în cazul produselor individuale de protecție! În această categorie intră echipamentele pentru alpinism, speologie, alpinism utilitar și pentru via ferrata! (hamuri, lonje, carabiniere, bucle, corzi, căști, amaraje, etc.) Returnarea acestor categorii de produse după o posibilă cădere de la înălțime care nu prezintă urme exterioare dar poate genera microfisuri sau slăbirea materialelor, pune în pericol viața noului client!
  • Nu se pot returna produse aduse la comandă specială sau fabricate special pentru client
  • Produse care au un termen de expirare sau se pot deteriora în condiții de păstrare neconformă
  • Produse care sunt ambalate etanș și din motive igienice nu se pot ambala la loc în conformitate cu caracteristicile ambalate de fabrică
  • Produse de igienă personală, lenjerie intimă
  • Produse care prin natura lor nu se pot considera ”noi” după desfacerea ambalajului: de exemplu(dar nu numai) Soluții de întreținere încălțăminte, butelii de gaz sau alt tip de combustibil, produse cosmetice, prafuri și esențe de băuturi, mâncăruri deshidratate sau concentrate, etc.

© 2017 - Mountex SRL în colaborare cu Mountex Kft. Toate drepturile rezervate. Pagină dezvoltată de H3 Informatikai Kft. Conținutul acestei pagini este proprietatea intelectuală a dezvoltatorilor și nu se poate utiliza nici în formă scrisă, nici online, fără acordul acestora.

RO / HU / SK