Coșul tău este gol.

Poți accesa produsele de pe site-ul nostru prin rubricile din meniul de sus, sau prin introducerea termenilor în căsuța de căutare.

Poți accesa produsele de pe site-ul nostru prin rubricile din meniul de sus, sau prin introducerea termenilor în căsuța de căutare.

Dacă nu știi ce produs să alegi, atunci poți consulta meniul sfaturi și recomandări sau ne poți contacta pe webshop@mountex.ro și îți vom răspunde îndată.

  • Produse
  • Cont
  • Newsletter
  • Coș
  • Info

Întrebări puse frecvent

Aici am postat cele mai frecvente întrebări puse de clienţi. Dacă nu găseşti răspuns mai jos la întrebarea ta, scrie-ne sau ia legătura cu noi prin altă modalitate.

Unele pagini se încarcă mai încet, care poate fi cauza?

  • Browserul recomandat pentru paginile noastre este Firefox. Poate fi folosit şi Chrome, dar în cazul Opera sau Internet Explorer pot apărea întârzieri sau stagnări. Descărcarea browserului Firefox aici.
  • Baza noastra de date se reactualizează periodic de mai multe ori pe zi. Dacă accesezi site-ul exact când pornește sincronul, se poate să se încarce încet paginile.

 

Întrebări legate de cumpărături

Am plasat o comandă în câte zile îmi ajunge?

  • Timpul estimat pentru livrarea comenzilor este de 5-8 zile. 2 zile pentru pregătire, iar livrarea se face a 3-a zi de la expediere. În cazul în care intervine vreo întârziere, aceste termene se pot decala.

De ce mi se spune după 1-2 zile că produsul comandat nu mai este disponibil, când a fost pe site și l-am comandat ?

  • Sistemul nostru se reîmprospătează din 6 în 6 ore. În cazul în care se vinde, dureaza câteva ore până dispare de pe site
  • Produsul poate fi într-o comandă anterioară care nu s-a facturat încă
  • Poate fi eroare de stoc

De ce pot introduce doar un singur cod în câmpul ”Cod Promoțional”?

  • Promoțiile noastre nu se pot cumula. De aceea va trebui să alegi în cazul în care produsul respectiv s-ar califica în mai multe promoții.

Am plasat o comandă și nu primesc nicio veste. De ce?

  • După plasarea comenzii se inițiază transferul produselor din magazine în centrul logistic. Dacă produsele se află într-un magazin mai îndepărtat și nu se pot regăsi din prima, apoi intervine timpul de transfer, după care se expediază comanda.
  • Luăm legătura cu clienții doar dacă este cazul. Dacă nu te-am contactat, comanda ta este în regulă, doar se întârzie din ceva motiv legat de logistică.

Este posibil să cumpăr fără să mă înregistrez?

Răspuns: Da. Deşi este mult mai comod să îţi creezi un cont şi să te înregistrezi în baza noastră de date pentru că va trebui să completezi o singură dată formularele de cumpărare şi vei putea primi ştiri despre promoţii.

 

Nu am primit e-mail de confirmare a comenzii. Ce poate fi cauza?

Răspuns: După cumpărături şi înregistrare întotdeauna trimitem un e-mail de confirmare. Dacă nu primeşti un asemenea e-mail, te rugăm scrie-ne sau ia legătura cu noi pe alte căi.

Pot comanda şi în alte ţări decât România?

Răspuns: Noi lucrăm în permanenţă să scădem costurile conexe de logistică a produselor comandate de la noi. Dacă doreşti să comanzi vreun produs, plasează comanda şi te vom contacta îndată cu costurile legate de transport şi plată.

Informaţii legate de transport şi cheltuieli de logistică vei găsi aici.

 

Ce posibilităţi de plată am la dispoziţie?


Răspuns:  La ora actuală expediem comenzile cu plata ramburs sau cu card bancar. Oferim posibilitate pentru plata prin virament  la cerere. Plata prin virament se face după emiterea facturii, după pregătirea produselor pentru expediere. Informații despre plăți în general găsiți aici.

 

 

Întrebări legate de securitatea datelor

Cât de sigure sunt cumpărăturile de la webshop-ul Mountex?

Siguranţa datelor şi a comenzilor este prioritate pentru noi. Datele voastre stocate sunt păstrate cu stricteţe şi nu vor fi vândute la persoane terţe sau utilizate în alte scopuri decât comunicarea comercială între client şi Mountex.

  • Datele stocate în cursul înregistrării se stochează codate, ca nici măcar colaboratorii Mountex să nu le poată accesa.
  • Mountex nu are acces la datele personale date în cazul plăţilor cu card-ul şi nu poate stoca asemenea date.
  • Datorită sistemului introdus din septembrie 2015, datele terților în comenzi lansate prin easy shopping nu se salvează. Salvăm doar datele clienților înregistrați

 


 

Cum pot vedea dacă pagina este securizată?

Adresa paginilor securizate începe cu 'https://' în loc de 'http://'. Certificatul de securizare se poate descărca apăsând un mic lacăt care apare lângă adresă sau în vreo parte vizibilă a ferestrei (depinde de browser).

 Nu toate paginile Mountex sunt securizate. 

Am comandat produsele, dar de ce mi se spune că nu se pot livra?

  • Acest lucru se poate întâmpla în cazul în care din produsul pe care îl comanzi mai avem doar o singură unitate.

  • Se poate întâmpla să fie eroare de stoc.

Te rugăm să iei în considerare, că stocurile noastre se pot modifica de la un moment la altul. Sistemul permite comandarea unui produs aflat în stoc, care se află în comandă lansată anterior. Lucrăm încontinuu la îmbunătățirea afișării stocurilor, dar în cazul în care se întâmplă așa ceva, ne cerem scuze în prealabil!

Nu îmi potrivesc produsele ca mărime sau croi, ce e de făcut?

În cazul în care ai comandat ceva de la noi și nu ți se potrivește sau nu îți place, îți schimbăm produsul sau îți returnăm banii. Te rugăm să urmărești pașii ghidului pentru schimb și retur*.

*Plata transportului de retur întotdeauna este suportată de cumpărător!

Am comandat ultimul produs și nu îmi este bun, ce e de făcut?

Se poate întâmpla să comanzi ultima bucată sau pereche dintr-un anumit produs și nu putem să îți oferim la schimb o mărime mai mare sau mai mică. În acest caz, te rugăm să alegi orice alt produs, îți credităm suma respectivă pentru o comandă nouă. Comanda de schimb o poți lansa prealabil returnării produsului. La retunare stornăm produsul de care nu ai nevoie și facturăm produsul din comanda nouă*.

*Plata transportului de retur întotdeauna este suportată de cumpărător!

De ce procesarea comenzii mele durează mai mult decât termenul estimat în emailul de confirmare

  • Produsele de pe site-ul Mountex.ro sunt în stocurile magazinelor noastre din străinătate. Poți comanda 3 produse, care se află în 3 magazine diferite. Colegii noștri de la departamentul logistică depun eforturi în eficientizarea expedierilor și onorarea comenzilor în cel mai scurt timp. Totuși, uneori sunt întârzieri din diverse motive. Ne cerem scuze pentru asemenea întârzieri.
  • În perioada promoțiilor se aglomerează comenzile. Eventualele întârzieri în această perioadă sunt posibile datorită volumului crescut.
  • Confirmările noastre și comunicarea se bazează pe e-mailuri în cele mai multe cazuri. În cazul în care constatăm o neregulă cu comanda, îți trimitem un e-mail de înștiințare.
  • Expedierile se fac din periferia Budapestei (Ungaria) coletele au un timp de tranzit de 2 zile lucrătoare până la ușa ta.

© 2017 - Mountex SRL în colaborare cu Mountex Kft. Toate drepturile rezervate. Pagină dezvoltată de H3 Informatikai Kft. Conținutul acestei pagini este proprietatea intelectuală a dezvoltatorilor și nu se poate utiliza nici în formă scrisă, nici online, fără acordul acestora.

RO / HU / SK