Ghidul cumpărătorului
Sistemul de fidelizare Mountex
Informații despre comenzi
Schimb, renunțare
Întrebări frecvente
Despre noi
Istoria companiei, filozofie
Regulament Webshop
Protecția datelor personale
Procesarea datelor personale
Contact
servicii clienți 0745-900467
luni-vineri 10,00 - 18,00
E-mail: webshop@mountex.ro
Știri
Dacă dispui de un cont Facebook, poți folosi acele date pentru a-ți crea un cont. În acest caz, la prima cumpărare trebuie să introduci și să verifici datele de livrare.
1450+ produse la reducere! | Vrei să afli noutăți? Click pentru newsletter!
Târg de iarnă! 1450+ produse la reducere! | Vrei să afli de alte reduceri? Click pentru newsletter
Introducere
Mountex Kft a deschis webshop-ul mountex.hu în 2005. Paleta de produse a fost orientată spre nevoile persoanelor în contact cu natura și se află în continuă înbunătățire. Ne străduim încontinuu să ne perfecționăm și să satisfacem cerințele persoanelor care au interese similare cu noi. Mountex.ro este continuarea dezvoltării, pe care intenționăm să promovăm pe piața românească. Scopul nostru include crearea celui mai comod și mai accesibil magazin în slujba cumpărătorilor și totodată celui mai complet ghid pentru alegerea îmbrăcămintelor și echipamentului pentru vizitatori.
Sperăm ca și Ție îți va plăcea paleta noastră de produse și sperăm că te vom regăsi printre cumpărătorii noștri.
Mai jos vei găsi detalii legate de organizare și informații despre procesul de cumpărare.
Mountex SRL
Cluj-Napoca
Str Liviu Rebreanu Nr 23/21
CUI: 17481464 din data de 14.04.2005
Cod fiscal EU : RO 17481464
Nr reg Com. J12/1426/13.04.2005
Cont LEI (RON): RO25 RZBR 0000 0600 1526 4057
Raiffeisen Bank Cluj-Napoca, Romania
Atenție! În România nu avem magazin sau depozit, ridicarea personală a comenzilor de la punctul de lucru nu este posibilă. Expedierile spre România se fac din centrul logistic de lângă Budapesta.
Punct de lucru și birou
Cluj-Napoca 400338
Str. Ciprian Porumbescu Nr.29
Tel: 0745-900467
Serviciu clienți în limba română:
webshop@mountex.ro
0745-900467
Orar: Luni-Vineri 10-13, 14-18
Comandarea produselor se face exclusiv pe cale electronică, utilizând platforma online www.mountex.ro. Nu putem procesa comenzi plasate pe fax, prin telefon sau scrisori.
Comanda se achită la curier, în momentul recepționării coletului. Prețul expus pe site este cel final și include TVA.
Contractele la distanță în comerțul electronic sunt reglementate pe teritoriul Ungariei de ordonanța 17/1999, în conformitate cu Directiva Europeană 1997/7/CE din 20 mai 1997 și Legea comertului electronic 365/2002 din România conform cărora am formulat următoarele aliniate:
În cazul în care produsul nu este conform cererii/așteptărilor, poți iniția schimbarea acestuia**. Te rugăm să returnezi produsul nefolosit și cu ambalajele intacte.
În cazul schimbării produsului, te rugăm să menționezi în tabelul din capătul paginii numele produsului cerut, eventual codul, culorarea, mărimea sau alte caracteristici ce ți-ar fi importante. Te rugăm să returnezi o copie a facturii deodată cu produsul. Listarea formularului de retur, aici
Achitarea transportului la returul produselor atât pentru renunțare cât și pentru schimb se face de către cumpărător. Coletele trimise cu valoare de ramburs sau cu costul transportului neachitat nu se vor prelua de către Mountex.
Comanda de schimb a primei comenzi la care s-a emis card de fidelizare nu poate fi considerată a doua comandă. Din acest motiv prețurile modificate, mai mici, în urma introducerii codului de fidelizare pot fi corectate de către Mountex. Regula se aplică pe același produs altă mărime, același produs altă culoare sau alt produs la preț întreg.
În cazul în care nu îți putem oferi produsul cerut la retur, te vom contacta pentru alegerea unui alt produs sau returnarea sumei achitate în contul menționat sau în lipsă de altă soluție prin Poșta Română (Mandat).
Pot exista diferențe de preț între produsul returnat și cel ales la schimb, chiar dacă este doar o altă mărime/culoare. În acest caz se va percepe diferența sau se va restitui în cont sau pe card, în funcție de modalitatea de plată aleasă.
**Atenție! Produsele privind securitatea personală și care prin desigilare se pot degrada, nu se pot schimba! vezi mai sus excepțiile capitolului Dreptul de denunțare unilaterala
(produse de igienă personală, produse sigilate cum ar fi creme, sau alte recipiente, mâncare sau băuturi, suplimente nutritive, lenjerie intimă, echipament de protecție personală cum ar fi: căști, carabiniere, lonje, corzi, amaraje, bucle, hamuri sau altele)
Din data de 1 Iulie 2003, produsele comercializate de Mountex sunt livrate cu 2 ani garanție*. Garanția se oferă pe baza facturii fiscale emise pe baza comenzii lansate pe www.mountex.ro. Eliberarea unui certificat de garanție, se face în urma solicitării exprese pe e-mail de către cumpărător.
*Acest termen se împarte în două perioade:
În cazul bunurilor de consum și la cele de folosință îndelungată ( în general bunuri de mare valoare) în primele 6 luni, conform legii, se poate considera ca neconformitățile apărute să fi fost prezente, ascunse în momentul fabricației (L449/2003 republicata 2008 cap.V Art18). Dacă vânzătorul nu este de acord, el va trebui să dovedească utilizarea neconformă, depozitare necorespunzătoare, eventual lovituri, apă, umiditate extremă sau alte cauze care pot invoca defectul constatat.
În cazul eventualelor reclamații după luna a 7-a la bunurile de folosință îndelungată, până la sfârșitul perioadei de 2 ani, în cazul în care vânzătorul nu este de acord ca neconformitatea să fi fost prezentă în momentul vânzării, cumpărătorul trebuie să dovedească faptul că acea neconformitate a fost prezentă în momentul cumpărării produsului.
În termenul perioadei de garanție, se poate reclama defecțiune sau neconformitate, în cazul în care produsul a fost depozitat, întreținut, îngrijit, conform specificațiilor producătorului. În momentul reclamației vreunui defect, cumpărătorul practic semnalează o neconformitate care era prezentă în momentul vânzării produsului și nu a fost cauzată de vreo influență sau fenomen din exterior, nu provine din utilizare neconformă sau defectuoasă precum și din lipsa întreținerii periodice recomandate de producător. Altfel spus, este vorba de neatenția vânzătorului, care a vândut un produs neconform – caz în care cumpărătorul are dreptate, iar reclamația este justificată. În cazul în care produsul se uzează în perioada de 2 ani sau mai puțin, uzură provenită din utilizare zilnică de exemplu, atunci reclamația nu este justificată, iar produsul nu va fi înlocuit (de exemplu: bocanci cu talpa uzată sau cu interiorul distrus, geci sau alte articole cu materialul subțiat, articole de pe care s-a șters parțial sau total vopseaua sau stratul de suprafață etc.).
Garanția produselor se acordă în două trepte:
Garanția nu acoperă defecte menționate sau semnalate de către vânzător în momentul cumpărării, respectiv pentru care clientul a beneficiat eventual de o reducere.
Reclamațiile privind eventuale defecte de fabricație se anunță în timpul cel mai scurt. Produsul defect nu se poate utiliza în continuare. Vânzătorul are dreptul de a cere expertiză de la un service autorizat și în cazul în care defectul provine din utilizare neconformă, costurile legate de constatare și reparație vor fi facturate cumpărătorului.
Consumatorul nu este indreptățit să solicite rezilierea contractului, dacă lipsa conformității este minoră.
Ridicarea produselor de la cumpărător se face exclusiv după analiza anterioară a situației, examinarea actelor, fotografiilor trimise de către client și confirmarea în scris, pe e-mail al Serviciului clienți Mountex. Returnarea unor produse fără acceptul vânzătorului nu îndreptățește cumpărătorul pentru recuperarea costurilor de transport sau alte costuri.
Detalii privind cadrul legislativ al garanțiilor găsiți pe pagina Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului
În webshop-ul Mountex.ro se regăsesc și produse care sunt utilizate în sporturi sau alpinism utilitar drept echipament personal de protecție (căști, opritori de cădere cat3, hamuri, lonje, carabiniere, blocatoare, coborâtoare, corzi, cordelline, chingi și anneau-uri și altele...). Aceste echipamente salvează viața în caz de eventual accident. Întrucât conformitatea acestor produse nu se poate constata în caz de schimb, aceste produse nu se pot schimba cu excepția cazurilor în care defectul de fabricație este evident. Cu acest prilej, vă rugăm să verificați culorile, măsurile și modelele pentru a primi exact produsul pe care îl doriți.
Echipamentele pe bază de plasticuri (corzi, hamuri, lonje, etc.) sunt vândute în perioada de viață recomandată de producător, în care este definită o perioadă de depozitare a acestora. Acordăm atenție deosebită la depozitarea acestor echipamente, verificăm periodic datele de pe produsele din magazin. De la noi nu se pot cumpăra produse la care perioada în care am ținut produsul pe stoc a depășit perioada de utilizare sau depozitare. La produse aflate în promoție sau lichidare de stoc, se poate întâmpla ca acestea să prezinte urme de praf sau să pară mai vechi. În aceste cazuri se poate întâmpla, ca așteptările personale să fie mai mari decât specificațiile date de producător. Te rugăm să ne scrii înainte de expedierea produsului, dacă ai întrebări legate de data fabricației sau perioada de depozitare. Chiar și în aceste cazuri, produsele se schimbă doar în cazul în care se poate constata un defect de fabricație sau neconformitate evidentă.
Ghidul cumpărătorului
Sistemul de fidelizare Mountex
Informații despre comenzi
Schimb, renunțare
Întrebări frecvente
Despre noi
Istoria companiei, filozofie
Regulament Webshop
Procesarea datelor personale
Politica de Cookies
Învață
Sfaturi și recomandări
Informații tehnologii
Despre producători
ANPC
Contact
servicii clienți 0745-900467
luni-vineri 10,00 - 18,00
Email: webshop@mountex.ro
Știri
© 2021 - Mountex SRL în colaborare cu Mountex Kft. Toate drepturile rezervate. Pagină dezvoltată de H3 Informatikai Kft. Conținutul acestei pagini este proprietatea intelectuală a dezvoltatorilor și nu se poate utiliza nici în formă scrisă, nici online, fără acordul acestora.